9 Nisan 2016 Cumartesi

Yabancı - Öznur Yıldırım



YAZAR TANITIMI

13 Şubat 1997 tarihinde Edirne'de doğan yazar, Türkiye'nin birçok şehrine ayak izlerini bırakmış bir asker kızıdır. İlk adı Damla olmasına rağmen Öznur'u kullanmaktadır. Küçük yaşlardan itibaren yazar olma hayali her geçen gün güçlenen Öznur Yıldırım, 2014 yılında katıldığı MORBİDEZZA adlı kısa öyküsüyle Türliye birincisi seçilmiş, jüri üyelerinin ve okuyanların büyük beğenisini kazanmıştır.

Yabancı serisiyle yazarlık kariyerine ilk adımı atan Yıldırım, Ankara'da yaşamaktadır.

**KİTAP YORUMU**


Sıkça bahsedilen ve bir Wattpad fenomeni olan kitabın turunu aldığımızı öğrendiğim günden beri heyecanla okumayı bekledim. Daha önceden Wattpad'de kaç kez okuduğumu bilmem ama ilk başladığım hikayelerden bir tanesiydi ve kendisini diğerlerinden oldukça ayırıyordu.

 Uzun zamandır hikayenin kitap olma haberini bekliyordum ve en çok sevilen yayınevlerinden Pegasus tarafından basılacağını duyduğumda her okuyucusu kadar ben de sevindim. Genç yaştaki bu büyük başarısı cidden gurur verici. Wattpad'e hiç girmemiş ve hikayeyi okumamış biri bile mutlaka Ediz Çağıran'ın namını duymuştur. Bizim çimen yeşili gözlü katilimiz babasının acısından sonra bir plan yaparak Doğa'yı kaçırır. Ediz'in tek isteği babasının masum olduğunu kanıtlamak ve onun ölümüne neden olan herkesten intikam almaktır.

Kitap akıcı ve sürükleyici olunca vize döneminde olduğum için baya zorluk yaşadım. Vizelere çalışırken bile aklım kitaptaydı. Yazarın gerçekten kalemi çok güzel. Çoğu betimlemesi okuyucuda etki bırakıyor. Ve kaçıncı kez okuduğumu bilmediğim halde etkisi hala çok taze. Her karakterini o kadar iyi anlatmış ki tüm duygularını hissedip, tiplerini gözlerinin önünde canlandırabiliyorsun.  Kapak ilk duyurulduğu zaman beğenmiştim ama elime aldığımda çok daha güzel durduğunu fark ettim. Yazarında dediği gibi kitaptan parçalar yansıtıyor. Kesinlikle anlamsız ve sıradan olmamış. Sevilen bir kitap olmasının yanı sıra birçok önyargıda var. Ama kesinlikle okumadan önyargı yapılmaması gereken bir kitap.

Kitabımızın çekilişine katılmak isterseniz Kitap Canavarları yazısına tıklamanız yeterli. Bir sonraki kitap yorumunda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder